Tule mukaan

Tule mukaan kerhoihin ja kokoontumisiin!

Pyhtään seurakunta järjestää erilaisia kerhoja ja kokoontumisia kaikenikäisille.

Tarjolla on päiväkerhoja 3-5 -vuotiaille lapsille, perhekerhoja perheille sekä omia kerhoja ja kokoontumisia 6-14 -vuotiaille varhaisnuorille.

Pyhtääläiset nuoret viihtyvät omissa nuortenilloissaan ja tietenkin rippikoulujen kokoontumisissa. Lisäksi nuoret voivat saada halutessaan uutta oppia isoskoulutuksessa.

Meillä on monia kerhoja ja ryhmiä myös aikuisille. Hanna-ryhmässä ja Yhdessä-keskusteluryhmässä kokoonnumme yhdessä tekemään, laulamaan ja juttelemaan sekä toimimme myös lähetystyön hyväksi.

Diakoniatyö järjestää eläkeläisten ja ikäihmisten seurakuntakerhoa ja Hopeakerhoja, sekä Hyvän mielen kerhotoimintaa mielenterveyskuntoutujille.

Tervetuloa mukaan kerhoihin ja kokoontumisiin!

Kuvat: Kirkon kuvapankki, Shutterstock, Unsplash.com