Päiväkerhot

kevätkauden päiväkerhot aloittavat toimintansa  viikolla 3  16.1 .2024

Järjestämme mukavaa kerhotoimintaa 3-5 -vuotiaille lapsille.

Kerhoissa laulamme, leikimme ja askartelemme yhdessä lastenohjaajien opastuksella. Mukana kerhon toiminnassa ovat kirkkovuoden tapahtumat.

Kerhovuosi alkaa syksyllä ja päättyy toukokuussa. Päiväkerhon aloittavat lapset saavat ennen kerhon alkua kerhokirjeen, jossa on kerhoajat ym. kerhoon liittyviä asioita. Osallistuminen kerhoon on maksutonta.

Päiväkerhoon ilmoittautuminen

Voit ilmoittaa lapsesi kerhoon sähköpostilla jaana.behm@evl.fi Sähköpostiin laitetaan lapsen nimi, ikä sekä osoite. Ilmoittautuminen onnistuu myös puhelimitse Jaanalle 0447433414.

Avoin iltapäiväkerho 6-8 -vuotiaille lapsille

Tiistaisin 6-8 -vuotiaat lapset voivat esikoulun tai koulun jälkeen tulla mukaan seurakunnan järjestämään iltapäivätoimintaan. Iltapäiväkerhossa tarjotaan pieni välipala, mahdollisuus tehdä läksyjä, leikkiä, pelata ja tavata kavereita. Kerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kerhon ohjaajina toimivat Jaana ja Pirjo

Mummot mukulat papat-myös - kerho

Maanantaisin klo 13-15 Kirkonkylän seurakuntatalolla.

Kerho on tarkoitettu kaikenikäisille. Voit tulla yksin, ystävän tai lapsesi kanssa viettämään vapaamuotoista yhdessäoloa oman aikataulusi mukaan.

Tervetuloa mukaan!

Päiväkerhojen kokoontumisajat -2024, toiminta alkaa viikolla 3 , 16.1.2024

Siltakylän seurakuntatalossa päiväkerho 3-5 -vuotiaille

Maanantaisin 9.00-11.30

Tiistaisin 9.00-11.30

Perjantaisin 9.00-11.30

Hirvikosken koululla päiväkerho yli 3-vuotiaille

Torstaisin klo 13-15.30

Siltakylän seurakuntatalossa avoin iltapäiväkerho 6-8-vuotiaille lapsille.

Tiistaisin klo 13-15.30

Kuvat: Pyhtään seurakunta, Unsplash.com