Musiikki

Musiikki on kaikenikäisten yhteinen kieli

Musiikki on vahvasti mukana Pyhtään seurakunnan työssä.

Messujen ja jumalanpalvelusten lisäksi musiikki ja laulu kaikuvat niin päiväkerhoissa, perhekerhoissa, nuortenilloissa, rippikoulussa kuin aikuisten kokoontumisissa.

Musiikki on mukana myös elämän suurissa juhlissa ja taitekohdissa. Musiikki tuo tunnelmaa ja juhlavuutta häihin ja ristiäisiin. Hautajaisissa musiikki antaa tilaa kaipaukselle.

Pyhtään seurakunnan kanttori palvelee musiikin keinoin kaikkia seurakuntalaisia arjessa, juhlassa ja elämän suurissa taitekohdissa. Järjestämme myös erilaisia konsertteja ja muita musiikkitilaisuuksia, joista löydät tietoa tapahtumakalenterista.

Lauluyhtye Alla Breve

Jos laulaminen kuorossa kiinnostaa, olet tervetullut lauluyhtye Alla Breven toimintaan. Aikuisille suunnattu Lauluyhtye Alla Breve kokoontuu projektiluonteisesti.

Lahjat jakoon -musiikkiryhmä

Messu su 28.4. klo 10 Pyhtään kirkko