Varhaisnuorille

Kivaa tekemistä varhaisnuorille

Järjestämme 7-14 -vuotiaille varhaisnuorille omia, mukavia ilta- ja iltapäiväkokoontumisia kirkonkylän seurakuntatalolla. Lisäksi lauantaisin kokoontuu Pikkukokki-kerho.

Varkkari-illoissa ja -iltapäivissä on mahdollisuus pelata lautapelejä, biljardia, pingistä ja konsolipelejä (Wii, Xbox, Ps 2 & 3), sekä oleskella ja jutella vapaasti kavereiden kanssa.

Joskus myös askartelemme, kokkailemme tai katsomme leffoja. Kokoontumisissa on aina mukana aikuisia sekä isosia.

Varkkarit

Varkkari-illat

10.01.-22.05.2024

Kirkonkylän seurakuntatalo
ke 16.00-19.00

Huom !  Ei varkkareita 28.03.  04.04.  24.04. ja 01.05.

Iltapäivä-varkkarit

Kirkonkylän seurakuntatalo
to 14.00-17.00

18.01.   01.02.   15.02.  14.03.  18.04.  16.05.

Leiri -ja kerhomaksut vuonna 2024:

Varhaisnuorten kerhot:

* Ilmainen seurakunnan jäsenille.                                                                                                                                                                                            * Ei-jäsenille kerhomaksu 50€ / vuosi, sisralennus - 10 €.

Varhaisnuorten leirit:

* Viikonloppuleirimaksu 40€ (sisaralennus - 10 € /lapsi).                                                                                                                                                      * Ei-jäsenille 50€ (sisaralennus - 10€  /lapsi).                                                                                                                                                                          * Yhden yön(kirkonkylä) leirimaksu on 10 € (sisaralennus -5 €/lapsi).                                                                                                                                  * Ei-jäsenille 20€ (sisaralennus -5€/lapsi).

KERHON-OHJAAJA KOULUTUS

Kiinnostaako alakouluikäisten lasten kanssa toiminen? Haluaisitko kokemusta ryhmänohjaajana toimimisesta? Onko sinulla harrastus tai taito, jota voisit opettaa nuoremmille?

Seurakunnan kerhonohjaajana toimininen tarkoittaa viikottaista harrastekerhon ohjaamista alakouluikäisille lapsille. Kerhoja on monenlaisia: muun muassa kokkikerho,-askartelukerho,-ja keppihevoskerho.

Kerhonohjaamiseen sitoudutaan lukukaudeksi kerrallaan. Palkkion lisäksi saat kerhoohjaajien virkistysmatkan. Kerhoohjaajiksi ovat tervetulleita kaikki 13v. täyttävät nuoret.

minna.vuokila@evl.fi Mikäli sinulla on jotain kysyttävää, niin ota minuun yhteyttä.

Kuva: Pyhtään seurakunta, Unsplash.com

Varhaisnuorisotyö